یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
تجربه نگاری

حوزه/ رویداد آموزشی «تجربه نگاری» به صورت حضوری ویژه اساتید خانم جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها  برگزار می‌شود.

خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: رویداد آموزشی «تجربه نگاری» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل امور اساتید این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این دوره آموزشی ویژه اساتید خانم جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها است و سرکار خانم شفیعه اسماعیلی نویسنده و استاد مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به عنوان استاد این دوره حضور دارد.

وی یادآور شد: این رویداد روز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۸ تا ۱۷ به صورت حضوری در محل نمایشگاه‌های دائمی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می‌شود.

الیاسی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد تا روز سه شنبه اول آبان ۱۴۰۳ است، اعلام کرد: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از طریق ارسال مشخصات «نام و نام خانوادگی و کد استادی جامعه» به آیدی @Fkh۱۱۳۵۱۱۳۵ در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در راستای فراخوان «تجربه نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها» برگزار می‌شود، گفت: مخاطبان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تا ۳۰ آبان می‌توانند تجربیات خود را از زمان حضور یا ارتباط با این مؤسسه بزرگ علمی به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۱۶۲/ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: تأثیرگذاری‌های خانوادگی و اجتماعی، تأثیرپذیری و تحولات شخصیتی و اجتماعی، جریان‌سازی فرهنگی تبلیغی و کنش‌گری اجتماعی و همچنین تعلیم و تربیت از جمله محورهای این فراخوان هستند.

دبیر اجرایی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان تصریح کرد: آثار دریافتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در اجلاسیه پایانی از تجربه‌های برتر تجلیل خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شناسه کاربری @jz۴۰ac در پیام رسان ایتا و یا شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴ در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha